Vem lägger in ett inlägg... om inte LOLLO!! :jj <33

Hejjsan !! <33
Jag ska försöka lägga in ett inlägg varje dag nu, men vi får se !! :P
I dag va de skola, slutade tidigt, vid ett lr nått sånt !! :DDD
Cykla hem (PS. Cyklade t skolan me, va tieep -2grader å vi skulle t bibblan
som ligger ännu mera nerförsbakar bort, höll på att frysa ihjäl!!) å åt två mackor..
Sedan städade jag rummmet lite halft å efter det åkte jag t INNEBANDYN!!<333
De gick  rättså bra faktiskt, fasst så ere nu ibörjan av sesongen, men ändå för jag missar ju en gång i veckan
för att jag dansar då !! ;D
Iaf, igår på skoljoggen (då jag fick GULD!!!<33 (Just love it!<3)) så sprang jag förbi 96:orna
Linnea, Elsa å Stina (Stina från innebandy, Linnea å Elsa från dans) å Linnea
började genast att ropa: Hejj Lovisa!!! HEJJA, HEJJA, HEJJA!!
Å då fattade Stina att de va jag så hon baa: Nämen de eju hon!! :O
Så fick jag en liten hejjaklack där dem ropade "Lovisa, Lovisa, Lovisa!!"
i tiieep 10 sekunder !!! :DDDD

Sen idag på INNEBANDYN <33 (Innebandy in my heart <3) så sa hon de
å sa att hon baa (till Elsa å Linnea): Hur känner ni henne ???
För dem e tieep klasskompisar på flahult !! :jjj

Jaja.... hmmm, kan jag skriva mer...?
Ja jag kan skriva att nu blire att städa klart rummet, sedan mys vid TVn å
imörra ska vi fira farfar (Han fyller om nårra veckor, men alla kan imörra)
för han fyller 90 år !!
Hela släkten på pappas sida kmmr hem t oss ( går ej hos farfar, menar 26pers i en lägenhet, Nejj tack)
åsså ska vi hare nice !! :DDDD

Puss på folket å ha en really nice helg !! <33

Floorball in my heart <3
Smulan in my heart <3
Dance in my heart <3
Weekend in my heart <3



Jag å min FINA hatt !! ;)) <33


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback