Voodolls !! :DDD

Heejjj !!

Nuw ville jah bara tips er blogg läsare om nårr söööta såå figurer.
Nämligen Voodolls!! De e nästan som små maskotar elr va man nu ska säga!! :DD

Så Här an dem t.ex se ut :



Alla har sin egen egenskap som den ger sin "ägare" !
T.ex en kan ge dejj kärlek en kan hjälpa dejj få pengar osv.. Jah älskar dem !! :DD<3

Jah har själv en och skulle gärna vilja ha fler !!! <3
Dem finns att köpa i nårra pryl-affärer å i några bokaffärer (t.ex akademibokhandeln)



Kram På Er <33


Kommentarer
Postat av: <3Bea<3

har en sådan!!

föresten byt bakrund man ser innte vad som står!!

2009-11-14 @ 20:49:37
Postat av: mira

Åhh, vad söta!

Var kan man köra sånna?

ur gulliga :)



KOMMENTERA MIN BLOGG

KOMMENTERA MIN BLOGG

OCH LÄS

OCH LÄS

KOMMENTERA MIN BLOGG

KOMMENTERA MIN BLOGG

OCH TIPPSA

OCH TIPPSA!!



HAHA, xd

:)

2009-11-15 @ 10:32:29
URL: http://miiraliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback