hejhejj ;D

ojojojojojojjjjj! O:
nu har inte jag lagt in ett inlägg på ett tag nu,
men hanna har tydligen fixat biffen (;
assu, TACK alla som kommenterar o
börja gärna följa vår blogg i blogglivin (de hetr så va? O:) :D
idag har man vatt på julmarknad :D
vann bara ett liten nalle som jag ska ge min kusin i julklapp,
första julklappen, wihoo! :D
jaoow,, hur långt harni kommit i julklappsköpandet?
resten av dan idag ska jag till en annan julmarknad,
får hoppas på lite mer tur där (;
sen ska vi till några kompisar oxå 
ska jag o jonas spela WC3 o DoTa (A) <3
hah, jag va på lan för någon vecka sen hoss han,
o de va asakul, sen dess har vi sagt att vi ska spela nån
mer gång ;3
jaja, nu är det så att välldigt många tror att jag har nått på "G"
med jonas, men NEEEEJ det har jag inte, desutom är han ett år mindre
(vet, dålig på att hitta på ursäkter xD)
jaja, nu går vi bort från det ämnet *lalalalaalaaaaa*

men nnu ska jag plocka undan lite i rummet,
ha en bra lördag :D <3


hah, hittade ingen bra bild ;D

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback