heiii, lollo (äntligen *PUUH* :D)

heiii sötizzar! :D <3
harni haft det jobbigt nu med tyyp två veckor utan LOLLO! ;SS
sorry, assu jag LOVAR, jag ska bli mke bättre! :D
nu lyssnar jag på fjortislåtar....
hej fandis o fjortissommar är riktigt bra. :D
fasst man behöver inte lyssna på hela texterna....:#
haha, jaaa, nu  ska jag ge min älskade Smulan lite mat o vattten,
sedan ska jag nog gå o lägga mej o läsa en bok jag håller på med :D
den hetr "Pilträdets systrar". de är samma författare som systrar i jeans,
o är ungefär samma konstept, fasst tvärtom. :) <3
iaf, LOVE boken, men pösspöss, trevlig helg ! <3


 Serri pic.... or NOT ! xD

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback