gårdagen o lite frågor (:

hejhej, alla söta läsare :D

som jag ser har vi fått ett nytt rekord IGEN! O:
19 kommentarer är nu vårt rekord, tackså mke ! :) <3
hanna verkar inte ha haft en så kul julmarknad,
men det hadde jag ! :D
träffade tyvvär inte henne, jag kom tyyp 45minuter efter
att marknaden börjat :#
men aja, ;)
vann tre bollar, o lite chips... sen så va det en aktion i typ en timme,
o på slutet kom jag dit o då va de julmust de sålde ut,
o alla köpte en för 50kr! de tyckte jag va "liiiiiiite" dyrt,
så jag bjöd 20 kr (man måste vara smart (; ) :D
sen så visade det sej att flaskan hadde ett lottnummer,
nummer 13 ett av mina turnummer, o då så vann jag en kademummakaka :D

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

sen så har jag lite frågor som jag skulle vilja få svar på (A)

* vad tycker ni att jag o hanna ska skriva om?
* ska vi fixa tävlingar?
* ska vi ha lite frågestunder och sånt lite då och då?
* övrigt du tycker vi ska fixa/förbättra?


skulle bli jätteglad om ni svarade,
men ni måste inte :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 

Pussar o kramar från L o v i s a (:


Kommentarer
Postat av: ella

fin & bra blogg du har! :)



läs gärna mitt inlägg: "read it or leave it darling".

i de inlägget har jag skrivit lite om den jag älskar mest, släng gärna en kommentar o skriv om det var fint även fast det inte var långt! :)

2009-11-29 @ 12:12:26
URL: http://daniellasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback